Hola a tothom, nomes voldria explicar-vos el meu cas perque pogueu imaginar la frustracio que arribo a sentir per la gent incompetent que per mandra o simplement perque no saben fer be les coses acaben fent te pagar les seves negligencies.
Com ja sabeu molts d aquest foro, he preparat el meu vr6 diverses vegades. En la primera ocasio vaig montar el motor fet de nou amb arbres de lleves de major grau etc..
Be els treballs van estar efectuats a una de les rectificadores del pais que molts de vosaltres coneixeu. Com va passar molt de remps entre el treball realitzat i el muntatge definitiu del motor, no vaig poguer queixarme formalment. El problema es que el cotxe feia fum continuament i no era normal. Vaig pensar que era porque era tot nou i s habia d assentar... Pero resulta que no i vaig decidir obrir motor per saber que pasava... Se'm va dir que el problema venia del aros que no eren els correctes i que s havien menjat la camisa del cilindre...be es cert aixo es veia mirall i vaig decidir refer la culata per si les mosques amb retens nous i verificar el que fes falta. Tb vaig canviar obviament els aros pels correctes. Se m va assegurar que ja no hi hauria problemes de fum ni res... Be com ja podeu imaginar no es va acabar....cansat ja dels problemes pensant que la culata estaria esquerdada o algo vaig comprarne una que vaig refer de nou a manresa ( molt bon tracte) i ells em van dir que lo de les camises podriar ser causat pel mateix oli al aver hi massa als cilindres. Quina es la conclusio al montar aquesta culata i muntar-la ? Pos que els retens ( que eren nous) estaven fets malbe per algun motiu ( quina incompetencia de la rectificadora d aqui...) no us imagineu la indignacio que sento... Voliar compartir amb vosaltres aquesta experiencia per saber si us a passat alguna cosa similar. En tot cas penjare fotos del dessastre i espero que aquesta nova no porti problemes. Tb em queixare per part de la culata anterior ara que si que no ha passat tant de temps.
Com ja sabeu molts d aquest foro, he preparat el meu vr6 diverses vegades. En la primera ocasio vaig montar el motor fet de nou amb arbres de lleves de major grau etc..
Be els treballs van estar efectuats a una de les rectificadores del pais que molts de vosaltres coneixeu. Com va passar molt de remps entre el treball realitzat i el muntatge definitiu del motor, no vaig poguer queixarme formalment. El problema es que el cotxe feia fum continuament i no era normal. Vaig pensar que era porque era tot nou i s habia d assentar... Pero resulta que no i vaig decidir obrir motor per saber que pasava... Se'm va dir que el problema venia del aros que no eren els correctes i que s havien menjat la camisa del cilindre...be es cert aixo es veia mirall i vaig decidir refer la culata per si les mosques amb retens nous i verificar el que fes falta. Tb vaig canviar obviament els aros pels correctes. Se m va assegurar que ja no hi hauria problemes de fum ni res... Be com ja podeu imaginar no es va acabar....cansat ja dels problemes pensant que la culata estaria esquerdada o algo vaig comprarne una que vaig refer de nou a manresa ( molt bon tracte) i ells em van dir que lo de les camises podriar ser causat pel mateix oli al aver hi massa als cilindres. Quina es la conclusio al montar aquesta culata i muntar-la ? Pos que els retens ( que eren nous) estaven fets malbe per algun motiu ( quina incompetencia de la rectificadora d aqui...) no us imagineu la indignacio que sento... Voliar compartir amb vosaltres aquesta experiencia per saber si us a passat alguna cosa similar. En tot cas penjare fotos del dessastre i espero que aquesta nova no porti problemes. Tb em queixare per part de la culata anterior ara que si que no ha passat tant de temps.
Dc Gen 18, 2017 4:30 pm por Thor78
» 8ª kdd VW general Catalana 10/1/16
Dl Des 28, 2015 1:28 pm por Mark958
» Whasy - PERFIL - Golf GTI DSG Blanco - Barcelona -
Dj Oct 22, 2015 3:44 pm por whasy
» KDD Volkswagen GOLF GTI en todas sus versiones
Dv Jul 03, 2015 9:30 am por whasy
» Reprogramar GTI MK5 DSG junio-2008 con Bandidos Igualada
Dg Maig 17, 2015 2:26 pm por whasy
» ## NUEVO grupo del Facebook GOLF GTI MKV ##
Dt Maig 12, 2015 11:12 am por whasy
» Compra Conjunta RNS-510
Dt Mar 03, 2015 9:22 pm por whasy
» 2ª Reprogramacion Conjunta BND Unlimited
Dl Feb 16, 2015 4:10 pm por whasy
» subida a la kdd de invierno andorrana
Dg Feb 15, 2015 10:38 pm por juan BBS