CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW ANDORRA, SI US PLAU SI ETS MEMBRE IDENTIFICA'T !!


SINO ESPEREM QUE DISFRUTIS DE LA VISITA Y QUE ET VINGUINT GANES DE REGISTRAR-TE !


ATENTAMENT,



CLUB VW ANDORRA

Unirse al foro, es rápido y fácil

CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW ANDORRA, SI US PLAU SI ETS MEMBRE IDENTIFICA'T !!


SINO ESPEREM QUE DISFRUTIS DE LA VISITA Y QUE ET VINGUINT GANES DE REGISTRAR-TE !


ATENTAMENT,



CLUB VW ANDORRA

CLUB VW ANDORRA

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW DE LES TERRES ANDORRANES, AGAFI LLOC Y DISFRUTI DEL NOSTRE FORUM

Facebook Club VW Andorra

Últimos temas

» Hola a tots desde Tarragona
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDc Gen 18, 2017 4:30 pm por Thor78

» 8ª kdd VW general Catalana 10/1/16
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDl Des 28, 2015 1:28 pm por Mark958

» Whasy - PERFIL - Golf GTI DSG Blanco - Barcelona -
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDj Oct 22, 2015 3:44 pm por whasy

» KDD Volkswagen GOLF GTI en todas sus versiones
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDv Jul 03, 2015 9:30 am por whasy

» Reprogramar GTI MK5 DSG junio-2008 con Bandidos Igualada
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDg Maig 17, 2015 2:26 pm por whasy

» ## NUEVO grupo del Facebook GOLF GTI MKV ##
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDt Maig 12, 2015 11:12 am por whasy

» Compra Conjunta RNS-510
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDt Mar 03, 2015 9:22 pm por whasy

» 2ª Reprogramacion Conjunta BND Unlimited
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDl Feb 16, 2015 4:10 pm por whasy

» subida a la kdd de invierno andorrana
La historia del meu vr6 (part 1) EmptyDg Feb 15, 2015 10:38 pm por juan BBS

Maig 2024

DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari


    La historia del meu vr6 (part 1)

    Admin
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 505
    Fecha de inscripción : 20/08/2009
    Edad : 38
    Ubicació : Encamp

    La historia del meu vr6 (part 1) Empty La historia del meu vr6 (part 1)

    Missatge por Admin Dt Ago 03, 2010 2:05 pm

    Hola companys, bé m’ha sorgit la idea de explicar-vos la passió que tinc per el meu vehicle : el golf mk3 vr6, i espero que per els que en disposin un trobin aquesta sensació que a mi m’envolta o bé per els que no en tinguin sàpiguen quina sensació se sent a traves d’aquest cotxe.

    Bé no recordo molt bé quan va començar la meva passió per la marca Volkswagen, suposo que devia ser a la edat dels 13 o 14 anys. A casa meva sempre hem tingut algun cotxe de la marca Volkswagen, el meu pare tenía un golf mk1 gld i la meva mare un altre però en aquest cas amb motor gasolina em sembla recordar que era el golf mk1 1.6l de 75cv.
    Desprès vam adquirir un passat 1.8 de 90cv i finalment un passat 1.9 TDI del 1999 amb 110 cv.
    Bé jo era el típic nen que quan començàvem el curs sempre posava fotografies dels seus cotxes preferits a les agendes, suposo que algun de vosaltres també ho ha fet algun cop. Pues resulta que el que més m’agradava en aquell moment era el golf mk3 GTI 16v aniversari amb la línia vermella.
    No se perquè però el disseny del golf mk3 el trobo realment molt ben aconseguit, té una línia que no desentona i que fins i tot avui en dia quan veus un sèrie 3 no creuries que la majoria tenen més de 15 anys.
    I no sé exactament quan, però un dia vaig veure el golf mk3 vr6, la meva primera sensació va ser de admiració, a més a més vaig tenir el plaer de veure com feia una accelerada i aquell so tan característic va fer que em quedes bocabadat. Em van entrar moltes ganes de provar aquell cotxe, de sentir com roncava, de conduir-lo resumint. Va ser a partir de aquell moment quan vaig decidir que algun dia tindria aquest cotxe. I així va ser, un bon dia acabat de fer els meus 19 anys em va sorgir la oportunitat ja que uns amic dels meus pares es treia el cotxe i casualment era un golf 3 vr6 obd1.
    Jo en aquell moment conduïa un fiat Panda 4x4, i clar la condició que se m’havia fet per tal de adquirir el cotxe era que tenia que tenir 4 portes.
    Per sort la condició de aquest golf, ja la tenia però no disposava de Airbag i tenía 174 cv cosa que per la meva edat preocupava bastant als meus pares. Però ells també sabien que jo desitjava aquest cotxe de feia molt de temps. Desprès de insistir molt, vaig tenir la oportunitat de poder-lo provar. Recordo que un company meu, l’Albert que actualment també ha adquirit un vr6, també estava present en aquell moment. El moment de la prova estava molt nerviós, era la primera vegada que conduïa el cotxe que sempre havia volgut tenir.
    Vaig pujar-me al cotxe, vaig posar el contacte, vaig encendre i va ser com un orgasme. La simfonia del v6 va començar a sonar, primeres puntes de gas i el cotxe pujava progressivament amb un só greu i molt fi. Vam sortir del parquing, direcció a meritxell. Primera, vrooooooop, segona vrooooooop, era realment sensacional, el cotxe era totalment progressiu però no deixava de accelerar i agafava molt de gust en la conducció. Les marxes entraven super suaus i el cotxe no es queixava de res. Desprès de la prova vaig quedar encantat, realment mai havia provat un cotxe de tal característiques. En aquell moment sabia que me l’havia de quedar, que aquest cotxe era realment exclusiu. I així va ser, al cap de una setmana el meu pare va fer realitat el meu desig. Com tota persona que té algo nou entre les seves mans, els primes mesos no vaig deixar de anar amb el golf, feia un munt de km amb ell, i això també em va mostrar una de les poques coses que no agraden de aquest cotxes : el consum. En total en un any vaig fer 28 000 km cosa que per un gasolina com es un v6, podeu imaginar-vos la quantitat de plens que hi vaig fer. De aquí la estirada de orelles que hem van fer a casa perquè gastava massa amb gasolina.
    Desgràciadament al cap de un any van començar a venir els problemes. Vaig anar a la revisió de la volkswagen i tenia els vidres que no funcionaven. Em van tenir que canviar els 4 motors dels vidres quan a més a més no van resoldre el problema. Perquè tot seguit al cap de 2 mesos més tard estava amb la mateixa pana. A casa meva ja començaven a dir que aquest cotxe era un pot, que les avaries serien la meva ruïna, ja que entre revisions i aquest canvis ja portava gastats prop de 1000 €. Va ser un dia a la celso de andorra on em van per fi arreglar aquest maleït problema que no era res més que un curt circuit que feia la porta de darrera al obrir i tancar, ja que hi havia 2 cables tallats. Els de la celso em van assegurar que això era degut a un cop lateral. Primera cosa que aprens de comprar a un particular : no tot et serà confessat.
    Però ja em ves agradat a mi poder dir que aquí s’acabaven els problemes, però no va ser així per desgràcia. Jo en aquell moment compartia el cotxe amb la meva germana òbviament ja que estava estudiant a França i allà no m’enduia el golf, aleshores ma germana l’agafava. Però clar per algú que no entén gens de cotxes, pos en un mal dia, al cotxe li faltava aigua i ma germana no va fer cas i pam, al portar-lo a la volkswagen de França em van dir que s’havia cremat la junta de culata, que a més degut que el cotxe consumia oli i varies coses més que lo que tenia que fer era muntar un motor nou.
    En aquell moment se’m va quedar cara de tonto, realment no m’ho podia creure. La reparació per el muntatge del motor nou costava vora del 7500 €, molt més que el valor del cotxe. Aleshores vaig obtar per remolcar el cotxe novament cap Andorra, i intentar comprar un motor d’ocasió, que finalment vaig trobar a Ebay i que li vaig muntar. Mentrestant obviament vam voler mirar només per casualitat el meu antic motor. I la veritat es que l’albert i jo, que vam desmuntar-lo no ens ho podíem creure. El cotxe no tenia res ! bé si la bomba d’aigua es va fer malbé però la junta, pistons bieles i tot el que feia part del motor estava intacte.
    En aquells moment tenia ganes de denunciar-los, realment per no voler arriscar-se van dir que tenia que fer un canvi de motor standard. En tot cas aleshores vam decidir que arreglaríem el motor que havíem desmuntat i que el prepararíem. I així va ser, poc a poc i amb paciència mentre rodava amb l’altre motor vam anar fen-nos aficionats cada cop més al vr6, descobrint peces performance, preparacions impressionants made in EIP, HGP... teníem unes ganes boges de poder realitzar el nostre primer projecte amb un motor tant impactant com és el vr6.

    Bé de moment us deixo aquí la primera part de la historia. Pròximament us escriure la continuació....

      Data i hora actual: Dc Maig 15, 2024 11:47 pm